2011年11月18日 星期五

對於未來 About the future

我不知前方的路有多遙遠,我不知道這世界有多大,我不知道這大海有多深,我不知道會遇上多少的危險,對於未來,我一無所知;我想一直游到不能游為止,我想探討這地球每一處,我想遊上最高山最深海,我想嘗試這世上所有的刺激,對於未來,我一無所知,對於未來,我有計畫。

I may not know how far the road will continue, i may not know how big the world is, i may not know how deep is the sea, i may not know how many trobles i will face, about future, i know nothing; i wish i can move on till i cant afford, i wish to left my footage all over the world, i wish i can climb uo to the topest hill and the deepest sea, i wish to try all the exciting i can face, about the future, i know nothing, about future, i got a plan.

-蕭國輝︱OLYMPUS TOUGH 攝-

沒有留言: